Home Forum Profile Inbox   Logon
   
Send HO38HO a message


Information
暱稱: 龜浩
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區

New Entry
新年下
新年上
生日週
領訓camp
鐵達尼號

Friends


領訓camp
2010 年 11 月 14 日  星期日

繼n年前的基督少年軍個camp之後

又黎一個玩命camp....

唔明點解星期四仲要返半日學lo

我個心已經飄左去個camp到lu><

兜兜轉轉又去番中一個camp~哈

第一個活動就係聽陸sir講野

繼水漲後~d人要成晚爬樹呢個故仔之後

就係個打火機爆炸~燒左條眼眉同頭髮喇

搞到我地又笑又驚~我地應該唔會咁好彩掛@@.....

之後就食dinner~唔錯

有6.7碟餸~最好味就梗係豬柳la~ya!!

食飽飽就玩團體game

個機械人大戰最爽

玩的開心~睇的仲刺激~掂呀!!!

報時訊號~而家係晚上9時正

哇~梗係第一時間沖番去睇義海豪情啦~YO

睇完就鋤D~玩UNO~但係玩左陣

又俾人催訓覺LO~so bad,,,,

本身諗住唔訓覺~吹足成晚水算

但係間房冇人同我吹lo= =慘

最後就訓左5個鐘~

朝早勁凍LO~懷疑係咪得10度....

好彩一開波就晨跑~暖哂~爽

之後玩獨木舟~聽佢教好易

玩落去都好易~就係D水太淺~

各淺左之後勁麻煩= =""

今次同妹妹一齊划2人艇

冇好似上次同焜仔一齊玩野咁

一個向前一個向後~哈~轉轉轉....

划划下~冇啦啦幾十個浪打埋黎

個艇入哂水LO

後面個導師A望住我地~

又唔教我地點樣擺隻艇好D~

就自己走左去= =

番去果陣

因為隔離D艇卡住左

拍唔到岸

又勁難轉圈

導師B就話我地唔合作~

一個解決辦法都冇講到

就係咁話我地

上左岸又話我地個艇好多水

就話我地係到玩~唔識划

你有冇睇到D浪打橫咁入哂去我地個艇到嫁

唔知就係度講><嬲

全身都勁濕勁唔舒服

呢個時候竟然食飯= =

但係唔食又唔得WO

要去到翌日的呢個時候先有飯食~24HR WO

SO~破左紀錄~食左3碗飯

好彩D牛腩牛根好好味,,,,

之後又汁野上路

YO~同卓MAN一齊

我地好順利咁划到目的地

但係我地果度全部都係濕石LO

代表咩?~水漲果陣D水會上哂黎

唔通真係要爬樹?

(之後聽番~果度真係D水沖哂上黎LO)

唔理住~同隔離組傾下計~玩下石先@@

點知玩玩下又叫我地走

早講麻~搞到我頭先玩哂D力= =累....

划呀划~划呀划~划左去個孤島

360度都見唔到自己友

同頭先成堆人一齊真係完全唔同

我地就開始起火

之後就睇日落

玩火玩到8點到

就想訓

點知我地果度係風口位

超大風

老師話有睡袋~10度都唔洗驚

點知我地著哂外套訓都勁凍~

我個位仲要勁斜

坐都坐唔穩

點訓呀@@

下面D石又勁大粒又尖

全身訓落去真係爽哂

個頭都差D爆LO

我打橫訓~又勁驚碌落去

搞到成晚HO住一個動作

又冇得轉身~又痛~慘

但係曹寶同MAN就好累~訓左

我就孤00一個係度睇星

真係勁多星星~廿幾30粒LO

當去到12點果陣~聽到好多蟬聲

以為就黎日出啦

係咁等係咁等

點知都未~就試下訓LA

又訓唔著~之後就見到好多雲

幾驚落雨~好彩都冇姐

以為5.6點啦~等呀等~又唔係

跟住見到幾艘魚船

先知原來得3.4點~囧

最慘的係滿心歡喜以為就黎日出~可以走得

點知眼光光足足等左6個鐘~搞直係比死更難受

6點幾以為有日出睇啦~點知又冇= =

本身派左枝營光棒俾我地~一人一枝

點知3枝得1枝著~我就發脾氣拋左枝落海

之後先後悔~原來枝營光棒係計分= =

點知上艇前

又係埋亂石到見番~原來水漲沖番上黎

哈~個天真係錫我

划上岸之後又係咁搬艇

搬完又要扎竹筏再出海

玩完一大輪去到11點幾先可以沖涼食野

第一日食豬第2日食牛第三日梗係食雞啦

果然估中~不過仲有蝦TIM

原來大家都怕麻煩

唔食魚同蝦

SO我同個女仔一齊係咁食~YA

飽哂~滿足

點知~走果陣

又要物資組搬野

姐係我又要搬啦~天呀....

返到屋企~

先知唔係隻手對腳最累

係條腰伸都伸唔直~同個頭好痛

鬼咩

訓左成日尖石WO

都唔知要幾耐先好番= =

聽日仲要PE堂LO~救命....


2010-11-14 11:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 171 | »
   
  Applications: Photos Profile