|
|
| Information |
暱稱: 龜浩 性別: 男 國家: 香港 地區: 觀塘區 |
| |
領訓camp
2010 年 11 月 14 日 星期日 |
繼n年前的基督少年軍個camp之後
又黎一個玩命camp....
唔明點解星期四仲要返半日學lo
我個心已經飄左去個camp到lu><
兜兜轉轉又去番中一個camp~哈
第一個活動就係聽陸sir講野
繼水漲後~d人要成晚爬樹呢個故仔之後
就係個打火機爆炸~燒左條眼眉同頭髮喇
搞到我地又笑又驚~我地應該唔會咁好彩掛@@.....
之後就食dinner~唔錯
有6.7碟餸~最好味就梗係豬柳la~ya!!
食飽飽就玩團體game
個機械人大戰最爽
玩的開心~睇的仲刺激~掂呀!!!
報時訊號~而家係晚上9時正
哇~梗係第一時間沖番去睇義海豪情啦~YO
睇完就鋤D~玩UNO~但係玩左陣
又俾人催訓覺LO~so bad,,,,
本身諗住唔訓覺~吹足成晚水算
但係間房冇人同我吹lo= =慘
最後就訓左5個鐘~
朝早勁凍LO~懷疑係咪得10度....
好彩一開波就晨跑~暖哂~爽
之後玩獨木舟~聽佢教好易
玩落去都好易~就係D水太淺~
各淺左之後勁麻煩= =""
今次同妹妹一齊划2人艇
冇好似上次同焜仔一齊玩野咁
一個向前一個向後~哈~轉轉轉....
划划下~冇啦啦幾十個浪打埋黎
個艇入哂水LO
後面個導師A望住我地~
又唔教我地點樣擺隻艇好D~
就自己走左去= =
番去果陣
因為隔離D艇卡住左
拍唔到岸
又勁難轉圈
導師B就話我地唔合作~
一個解決辦法都冇講到
就係咁話我地
上左岸又話我地個艇好多水
就話我地係到玩~唔識划
你有冇睇到D浪打橫咁入哂去我地個艇到嫁
唔知就係度講><嬲
全身都勁濕勁唔舒服
呢個時候竟然食飯= =
但係唔食又唔得WO
要去到翌日的呢個時候先有飯食~24HR WO
SO~破左紀錄~食左3碗飯
好彩D牛腩牛根好好味,,,,
之後又汁野上路
YO~同卓MAN一齊
我地好順利咁划到目的地
但係我地果度全部都係濕石LO
代表咩?~水漲果陣D水會上哂黎
唔通真係要爬樹?
(之後聽番~果度真係D水沖哂上黎LO)
唔理住~同隔離組傾下計~玩下石先@@
點知玩玩下又叫我地走
早講麻~搞到我頭先玩哂D力= =累....
划呀划~划呀划~划左去個孤島
360度都見唔到自己友
同頭先成堆人一齊真係完全唔同
我地就開始起火
之後就睇日落
玩火玩到8點到
就想訓
點知我地果度係風口位
超大風
老師話有睡袋~10度都唔洗驚
點知我地著哂外套訓都勁凍~
我個位仲要勁斜
坐都坐唔穩
點訓呀@@
下面D石又勁大粒又尖
全身訓落去真係爽哂
個頭都差D爆LO
我打橫訓~又勁驚碌落去
搞到成晚HO住一個動作
又冇得轉身~又痛~慘
但係曹寶同MAN就好累~訓左
我就孤00一個係度睇星
真係勁多星星~廿幾30粒LO
當去到12點果陣~聽到好多蟬聲
以為就黎日出啦
係咁等係咁等
點知都未~就試下訓LA
又訓唔著~之後就見到好多雲
幾驚落雨~好彩都冇姐
以為5.6點啦~等呀等~又唔係
跟住見到幾艘魚船
先知原來得3.4點~囧
最慘的係滿心歡喜以為就黎日出~可以走得
點知眼光光足足等左6個鐘~搞直係比死更難受
6點幾以為有日出睇啦~點知又冇= =
本身派左枝營光棒俾我地~一人一枝
點知3枝得1枝著~我就發脾氣拋左枝落海
之後先後悔~原來枝營光棒係計分= =
點知上艇前
又係埋亂石到見番~原來水漲沖番上黎
哈~個天真係錫我
划上岸之後又係咁搬艇
搬完又要扎竹筏再出海
玩完一大輪去到11點幾先可以沖涼食野
第一日食豬第2日食牛第三日梗係食雞啦
果然估中~不過仲有蝦TIM
原來大家都怕麻煩
唔食魚同蝦
SO我同個女仔一齊係咁食~YA
飽哂~滿足
點知~走果陣
又要物資組搬野
姐係我又要搬啦~天呀....
返到屋企~
先知唔係隻手對腳最累
係條腰伸都伸唔直~同個頭好痛
鬼咩
訓左成日尖石WO
都唔知要幾耐先好番= =
聽日仲要PE堂LO~救命....
|
|
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 171 | » |