◆ * HODY 】▲``'|*..
今日差D遲到啊!
上到班房冇晒人
上P.E.堂Miss講咗成堂野
得番一堂P.E.堂
另一堂跳遠
數學堂又悶...
我今日要考琴啊~
所以Lunch Time 早退lo~
今日好緊張啊>3<
唔知考成點呢?
要成一個月先知成績
緊張啊!緊張啊!