| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
| 6/7 返學~ |
今日返學呀~
就考試,老c同我地溫考試d野
放學之後~我溫左陣書,睇左科技同睇左陣時裝
最後6日"
拚命溫書 >3<""
|
| 刊登時間︰2006-06-07 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 就考試~溫書!!溫書!! |
今日返學~
放學返黎,上左陣網同玩msn
跟住就溫書了
今日溫左電腦同睇返琴日d社會~
聽日繼續溫書!!仲有最後7日~
加油呀!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-06-06 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| 放假~ |
今日12點先起身,冇落街食呀...
一起身就煮野食~煮野食之後
玩左陣電腦
跟住做埋d功課,再溫書
聽日再溫過~要努力呀~
|
| 刊登時間︰2006-06-05 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
| 唉~諗住溫書,點知冇溫到... |
今日諗住食完野返上黎溫書架...
點知返到屋企玩左成日電腦冇溫過書..
點解會咁架...成日掛住玩電腦
唉~聽日要溫書呀 .............................
|
| 刊登時間︰2006-06-05 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| 今日放假~ |
成日係屋企,冇野做呀"
今日12點幾先起身~
跟住落街食野~食完野之後
返左屋企上網,msn
玩左一陣,同阿哥,細佬玩winning
唉,俾佢地win晒呀,7點幾~同阿哥,細佬去買超合金~
買超合金俾細佬,因為係細佬生日!!用左好多錢呀"
今個星期又唔洗補習 ...! |
| 刊登時間︰2006-06-03 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|