| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 1 日 星期一  |
| 琴日好累,冇打日記tim |
琴日做左好多野呀,一早就去左兆康
食早餐and補習,補習補左2個鐘
我表哥教左我英文同數學,英文我就明呀
但數學就唔係幾明,2個鐘後,我搭車返屋企
返到屋企之後,過左一陣,fd又叫我落街打藍球
我就落左去,打完藍球之後,阿媽又叫去食飯
食飯返到屋企之後,沖左涼,睇埋電視,就訓左覺!!
哈哈,下次補習要繼續努力!!
|
| 刊登時間︰2006-05-01 11:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
| 咁就過一日,好冇意義呀... |
今日11點幾先起身
跟住去左食野,食野之後
過左一陣,就同細佬去左star online
去到無晒位呀,跟住同細佬去左大埔中心行左一陣
跟住就返左屋企,打左陣ps2,跟住細佬又想去網吧
跟住又出左去了,去左star online,今次終於有位了
我同細佬打左1個鐘,打完之後,坐車返屋企了...
好無聊呀/// |
| 刊登時間︰2006-04-29 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
| 無聊的一天>3< |
今日要返學呀~
返到屋企之後~同阿哥玩左陣winning
跟住就食飯la~食完飯就玩msn
係唔係好無聊呢~? |
| 刊登時間︰2006-04-28 08:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
| 轉返d日記過黎先>3< |
2006 年 1 月 3 日 星期二
 |
| 今日係學校冇咩野好寫,我決定寫返12月30日的日記... |
|
12月30日我真係好開心,點解?因為我見返好耐冇見的同學
跟住我地去左大埔超級城間KFC_傾計,食野
跟住係大埔超級城行街,跟住又去左m記坐左一陣
食左d野...跟住我地想去海濱公園玩,可惜落雨呀...
跟住就返屋企了,個日我真係好開心 >.<"
仲有一個喜訊miss阮今個月結婚 !!!
希望她嫁個好男人...
2006 年 1 月 15 日 星期日
 |
我寫返琴日既野....(小學同學聚舊,去左bbq)
小學同學聚舊,去左bbq
呢日我好開心,因為有好多小學同學去左bbq
我地大約7點幾去到,去到之後,等左一陣
就開始bbq了,燒到10點幾,我地成班傾左一陣計
跟住就拾野,跟住我地慢慢行出去搭車
搭車之前,我地一齊影相,跟住就搭車返屋企了~
2006 年 3 月 17 日 星期五
 |
今日講左全級同全班名次>0<"
今日佢講個陣我有d驚,因為我驚仲差過上年
跟住佢講個陣,我好緊張,佢講晒我前面個d人
之後,佢問我你想知全級名次/班名次呢?
我諗左一陣,跟住我就答佢我想知晒2個
跟住我心諗遲知不如早知,佢講左之後
我成個人都輕鬆晒,因為我今年好過上年呀~
今日真係好開心~
下學期要繼續努力呀>0<"
2006 年 4 月 27 日 星期四

|
就寫返琴日既野la
|
|
琴日食完lunch之後,返學校之後
點知就講TSA口試邊個要考
我諗住冇我份la,點知有我份考
仲要唔係考中文口試,係考英文呀
我入到去考試場個陣,我好緊張
考完之後.輕鬆晒∼ |
| |
| 刊登時間︰2006-04-27 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
|