☆~浩﹏♂~★的日記
我轉左日記呀~

哈~我第一次寫日記~
唔知寫得好唔好呢~
如果我寫得唔好~請留言(指教一下)...^^

2/1/2006 ☆~浩﹏♂~★字
HOLOVE1314
暱稱: 浩
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左去xanga!!!
PS2玩完了~
今日情人節@@"
今日去左買野 ><...
5/2
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ARV LEE
eddiechan123
irene007
ping111 xanga日記
RACHEL xanga日記
     ╭°細細▂...
月曆
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


琴日好累,冇打日記tim

琴日做左好多野呀,一早就去左兆康

食早餐and補習,補習補左2個鐘

我表哥教左我英文同數學,英文我就明呀

但數學就唔係幾明,2個鐘後,我搭車返屋企

返到屋企之後,過左一陣,fd又叫我落街打藍球

我就落左去,打完藍球之後,阿媽又叫去食飯

食飯返到屋企之後,沖左涼,睇埋電視,就訓左覺!!

哈哈,下次補習要繼續努力!!

 

 

 

 

刊登時間︰2006-05-01 11:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


咁就過一日,好冇意義呀...

今日11點幾先起身

跟住去左食野,食野之後

過左一陣,就同細佬去左star online

去到無晒位呀,跟住同細佬去左大埔中心行左一陣

跟住就返左屋企,打左陣ps2,跟住細佬又想去網吧

跟住又出左去了,去左star online,今次終於有位了

我同細佬打左1個鐘,打完之後,坐車返屋企了...

好無聊呀///

刊登時間︰2006-04-29 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


無聊的一天>3<

今日要返學呀~

返到屋企之後~同阿哥玩左陣winning

跟住就食飯la~食完飯就玩msn

係唔係好無聊呢~?

刊登時間︰2006-04-28 08:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


轉返d日記過黎先>3<

2006 年 1 月 3 日  星期二  

今日係學校冇咩野好寫,我決定寫返12月30日的日記...

 

12月30日我真係好開心,點解?因為我見返好耐冇見的同學

跟住我地去左大埔超級城間KFC_傾計,食野

跟住係大埔超級城行街,跟住又去左m記坐左一陣

食左d野...跟住我地想去海濱公園玩,可惜落雨呀...

跟住就返屋企了,個日我真係好開心 >.<"

仲有一個喜訊miss阮今個月結婚 !!!

希望她嫁個好男人...

2006 年 1 月 15 日  星期日  

我寫返琴日既野....(小學同學聚舊,去左bbq)

小學同學聚舊,去左bbq

呢日我好開心,因為有好多小學同學去左bbq

我地大約7點幾去到,去到之後,等左一陣

就開始bbq了,燒到10點幾,我地成班傾左一陣計

跟住就拾野,跟住我地慢慢行出去搭車

搭車之前,我地一齊影相,跟住就搭車返屋企了~

2006 年 3 月 17 日  星期五  

今日講左全級同全班名次>0<"

今日佢講個陣我有d驚,因為我驚仲差過上年

跟住佢講個陣,我好緊張,佢講晒我前面個d人

之後,佢問我你想知全級名次/班名次呢?

我諗左一陣,跟住我就答佢我想知晒2個

跟住我心諗遲知不如早知,佢講左之後

我成個人都輕鬆晒,因為我今年好過上年呀~

今日真係好開心~

下學期要繼續努力呀>0<"

2006 年 4 月 27 日  星期四  

就寫返琴日既野la

 

琴日食完lunch之後,返學校之後

點知就講TSA口試邊個要考

我諗住冇我份la,點知有我份考

仲要唔係考中文口試,係考英文呀

我入到去考試場個陣,我好緊張

考完之後.輕鬆晒∼

 

刊登時間︰2006-04-27 10:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]