呢幾日...搞左個期未總評同般屋..話說雖然日日都4~5點到訓...訓到12點左右...不過都幾有精神..好似習慣左錦...可能有得訓成6~7個中ge關係@@...雖然考左試,,不過感覺有d怪怪錦-,-個設計明天知生死,,,洗唔洗番左澳門唔洗番黎,,就睇佢-,-,,,求主保守@@!!
上個星期5般左新屋..比個男宿記左一個印,,,囧-,-不過都係要般出去...間房又平左..又大左...又只係自己一個人...正到爆-,-@@~今日汁好左間房..會係到訓...前幾日都係係人地到訓-,-....話說琴日2點幾汁下間房,,汁汁下,,,間房又大,,,又安靜,,,又唔可以大聲汁野,,,,又有d怕怕地,,,汁左一個中頭馬上走...搞到成5點幾先訓-,-"囧,,,,,新屋,,,正,,,,,
不過諗起,,,,般左入黎...設計唔過...我都唔知點算-,-....冇後路的建築系-,-.......
|