大學生活好快就有2年啦!!...2年以黎,我係大學學左D咩??書上面有GE野我一樣都唔知,,不過,我發覺,我學左好多書上面冇GE,..人與人相處..真係一個好大GE學問!!,,,忍讓,,係好重要,,人地小你,你唔濕佢,EQ又係好重要,.情緒化GE心情,,只會今自己更糟,,什麼有性格發皮氣又只係膠化,,,,
設計課一本書都冇,我學咩,,就係學設計,,日常生活,,所以GE事物都係一種設計,,其實我眼前所看GE一事一物,,點解錦個樣,,AR板點解錦膠,..都係有原因,,,
就快就可以番澳門啦!!....有冇暑期工比我做@@...
|