| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 10 日 星期一  |
[''笑死-3-]  |
分類: 未分類 |
接近7點半既時候"
屋企電話響起"原來系政政打過黎
叫我同佢地一齊去買聖誕裝飾w0r"
甘見我又岩岩食完飯"又得閒
甘我就同佢地出去"
行下行下"我就到左粉中既0k到啦
見到佢地兩條友仔企系到等緊我"
之後我地就邊行邊傾"
點知...佢地行到去碧湖條路"
之後我問佢地做咩行呢到"
佢地話"你吾知咩"傻佬...我地行去碧湖買裝飾牙"
系果條路"...令我諗起d好xxxxxxxxxxxx既野"
呢到吾長細講"
行到天橋果到"我地見到一架超型既單車"
型到爆"甘岩我地又講緊單車既野"
又比我見到架超In既單車"
跟住我地笑到郁吾到"呵x2"
買裝飾果到仲好笑"
某某人"系佢放低筆果時侯比我聞到一陣陣既〝香味〞
我吾講名啦"
之後我地又系到笑"
次次同佢地出親街都笑到死"
之後政政仲請左我地食格仔餅添"呵X2"
|
| 出世時間`:2007-12-10 10:40 PM 比粒cm我吧`THZ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 9 日 星期日  |
[上水一天遊=]]-0-"  |
分類: 未分類 |
今朝成10點幾先起身"
但仲系好攰"
仲想訓多陣"
但系阿媽吾俾我再訓"
所以成朝都坐住系張〝登〞到
發呆...仲差D訓著左"
不過阿媽叫左我落去大快活到
食早餐"D野都幾好食
之後就同阿媽去左街市"
同佢買D野"
唉"發覺自己好似個〝主家男〞
搭車果時"我部手機響起
原來系小學同學─〝花師奶〞
佢叫我出黎同佢玩"
甘我又悶w0r"
甘咪同佢出黎
點之原來佢約曬成班人出黎
之後佢地話去上水"
就同佢去啦
行下行下"
我地行左去上水中心"
我地某個男仔去左買冷麵食"
yummy"好好食
"仲要系佢俾錢"開心死-3-
呵x2"食完之後我地就去左龍豐廣場到睇野"
之後就去左m記"到食薯條"又系佢俾錢"
之後覺得好悶"就同啊妹sd訊息"
好過冇野做"
唉"之後佢地去左個公園仔到"
我見到條石春路"
所以就....除左鞋系到行黎行去"
好低能=,="
之後就去上水廣場既商務到睇野"
仲同啊妹邊行邊sd訊息"^3^''
之後~佢地話返屋企w0r"
甘就返屋企啦"
返到去都5點幾"
成個下「就』就同佢地系到遊上水-3- |
| 出世時間`:2007-12-09 06:42 PM 比粒cm我吧`THZ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | »
|