| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 1 月 2 日 星期一  |
| 2012-01-02 |
分類: 未分類 |
接下來的可是一連串的難關
希望我能夠戰殺呢場考試.
說過要給自己信心.!
為自己打下了強心針.!!
我相信自己是行的.~~
加油啊陳廣鴻.!!!!!!
明天向自修室發出挑戰書.!!!!
1月3-1月12 應該冇時間打qz了.
暫且向你說聲再見.
各位1月12再見.^^
正好明生日的翌日haha;
你們要識做呢;p
不過應該冇乜人記得ha;
THAT'S THE END:)!!
|
| 出世時間`:2012-01-02 12:54 AM 比粒cm我吧`THZ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 12 月 29 日 星期四  |
| 2011-12-29 |
分類: 未分類 |
今朝8點幾先起身.@@
去到自修室9點3.
即刻冇曬位- -冇言了~~
之後入左圖書館溫左陣.
之後番番屋企- -
太冇癮- -
LUNCH呢段時間整部手機.
成功升左IOS5.0.1 + JB
好成功.HAHA;
之後食埋野就溫書做ex
5點幾.同媽子&細妹出沙田行街.
之後去左izzue試3.
試左好耐下- -
由6點試到8點半.
最後$81xx埋單. 好采優惠姐.^^
減左$3200; 跟住同埋細妹去玩具反斗城.到佢買野haha
買完食飯~~~ 食完就番家了.
番到屋企11點了-_- 岩岩又做左陣ex
今日好hea咁過左~~
聽日認真比心機啦.
THAT'S THE END:)!!
|
| 出世時間`:2011-12-29 12:14 AM 比粒cm我吧`THZ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 264 | »
|