哈`琴日去左朗豪坊,,見到'TANK'((唱專屬天使果個))...超近距離睇到佢!!=]
叫左牙媽同我去上people...上左,,旦係因為我本身電話張儲值卡冇$$~so要増值多$50_只要用完前3日call佢就上到啦^^yeah
金日早餐食鮑魚出左去為媽咪既新屋買野))開心但係累死>w<"