今朝8點起身 陪老媽去街市 好累囉
攪店晒就出去喇 去飲茶 好耐冇同老爸老媽飲過喇
飲完之後就去街市喇 好多人囉 = ="
買買買 我都唔知食咩呀<唔好問我好嗎!!!!!!!!> 想食既都冇得買
跟住去買生果 咩都冇 最後買左忙果
買完又去惠康 買油= =" 好重呀= ="
之後就去搵老爸 返家去了 返到11點幾咋= ="
跟住就悶喇 係咁搵野做 係冇野做架= ="
又周圍走 行出行入 同DOGS玩下 比野DOGS食
去下D論壇睇下 自己整D THEMES 整到好累
好悶 咁就睇日記啦 睇晒 但係都係睇她的日記
見到你個名 好完整係"她"的日記裡
我已經睇到最尾喇......................................
.............................到左夜晚都係自己悶
好想有個沙包比我打下 好想發脾四
好想將忍左咁耐既野大喊一餐 好想飲酒
好想行夜街玩通頂 好想...好想...
不過都冇得我想 我咁乖 係咪咁話先 喊更加難......
************************************************************
我想完全地知道 可惜.................
唔知仲有幾多係我唔知 唔知 唔知 咩都唔知 唔清楚...
|