琴晚唔算好好訓 攪到今朝唔知醒 7點先起身 起身果陣D骨散散地
咁就咋咋林用半個鐘攪店 算快架喇 咩都要整
之後出門口 搭小巴係三幹落 三幹搭BUS 行條樓梯好吃力 腳痛
好彩冇咩人 有位坐 但係坐左係西裝友度 我把尺又長 驚整到佢
所以唔敢訓 攪到我超累 落車喇 好似企鵝咁既步法快速地行
隻腳唔聽洗 行就痛 去左7仔買包檸檬茶又好快咁走喇
好彩冇遲 可以話夠TIME 上堂 好眼訓
落堂 叉電 上堂 紙樣 又要企 好累 落堂 落樓梯整親 痛
去左CAUSEWAY BAY 自己行行行 又去睇下"W"
自己去左陳d山食野 好悶 又唔坐得耐 所以去左時代行
由上而下咁行 走喇 點知"W"過黎攞貨 咁都見到 真係好
等左都幾耐下 腳累喇 跟住又同佢行返去
我自己又走左去行 之後係商場入而睇人地示威 好過癮 好攪笑
跟住又行 行到冇野睇就落番去 點知都仲係度示威 攪到我就黎冇路行
行左去BALLY到停左 睇D人示威 好累呀 之後入左SOGO
落左買野食果度行 點知睇唔中野食 又上番去 "W"放喇
果時好累喇 同"W"一齊去食野 食完野 送我搭車 佢就返工喇
累到P呀 隻腳... 訓死左囉 點知格離個肥婆整醒
落車 返家 腳隻唔聽洗 痛痛的 到左夜晚殘廢左
******************************************************************
|