You came in Second
HYSTERIC617
暱稱: ~HYSTERIC~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-16
tired....
COLD**
GOOD**
2007-10-23
文章分類
全部 (268)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Friends
HACHI undercoverism Shan Shan Siu Lun ESTHER W Milk Jackie Lam Tracy 雞翼 好人 英英 BOO KIT 琍琍 寶恩 zen 八婆 alice
日誌統計
文章總數: 268
留言總數: 29
今日人氣: 85
累積人氣: 7915
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


殘廢** 分類: 未分類
琴晚唔算好好訓    攪到今朝唔知醒    7點先起身    起身果陣D骨散散地  
咁就咋咋林用半個鐘攪店    算快架喇    咩都要整
之後出門口    搭小巴係三幹落    三幹搭BUS    行條樓梯好吃力    腳痛
好彩冇咩人    有位坐    但係坐左係西裝友度    我把尺又長    驚整到佢
所以唔敢訓    攪到我超累    落車喇    好似企鵝咁既步法快速地行
隻腳唔聽洗    行就痛    去左7仔買包檸檬茶又好快咁走喇
好彩冇遲    可以話夠TIME    上堂    好眼訓    
落堂    叉電    上堂    紙樣    又要企    好累    落堂    落樓梯整親    痛
去左CAUSEWAY BAY    自己行行行    又去睇下"W"
自己去左陳d山食野    好悶    又唔坐得耐    所以去左時代行
由上而下咁行    走喇    點知"W"過黎攞貨    咁都見到    真係好
等左都幾耐下    腳累喇    跟住又同佢行返去   
我自己又走左去行    之後係商場入而睇人地示威    好過癮    好攪笑
跟住又行    行到冇野睇就落番去    點知都仲係度示威    攪到我就黎冇路行
行左去BALLY到停左    睇D人示威    好累呀    之後入左SOGO
落左買野食果度行    點知睇唔中野食    又上番去    "W"放喇
果時好累喇    同"W"一齊去食野    食完野    送我搭車    佢就返工喇
累到P呀    隻腳...   訓死左囉    點知格離個肥婆整醒
落車    返家    腳隻唔聽洗    痛痛的    到左夜晚殘廢左   
******************************************************************