今日"W"返晏 所以一早起左身 之後攪店晒就出去喇 胃痛
好鬼眼訓 去到 哈哈 佢要洗碗 因為我要煮野食 哈哈
不過佢洗完 再煮都12點喇 = =" 食完晒TV
之後............................................................... 講完
跟住佢返工喇 我就出YL 搵"L" 琍琍 好人 亞峰
等左陣 上車 去"L"家 入到去 第1次見到佢爸爸
之後佢地都走喇 我地就睇零時三點三
都幾好睇 因為之前好想睇架= =" 但係冇人陪 唔想再自己一個睇= ="
睇完 坐左陣 就過左去打雀 唉 輸... 不過後尾都好D
跟住叫PAZZI食 點知食完胃超痛 之後有特發事 徹退
跟住又走番過另一邊玩大富翁 我冇玩 "L" 琍琍 好人 亞峰 玩
我就一路笑一路胃痛 到左11點幾就走喇 同好人走搭車
好為食呀佢 又食野喇 = =" 之後佢走左 我就搭的返家
洗完白白 2點就訓喇
******************************************************************
|