You came in Second
HYSTERIC617
暱稱: ~HYSTERIC~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-16
tired....
COLD**
GOOD**
2007-10-23
文章分類
全部 (268)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Friends
HACHI undercoverism Shan Shan Siu Lun ESTHER W Milk Jackie Lam Tracy 雞翼 好人 英英 BOO KIT 琍琍 寶恩 zen 八婆 alice
日誌統計
文章總數: 268
留言總數: 29
今日人氣: 66
累積人氣: 7896
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天


好鬼累** 分類: 未分類
今日"W"返晏    所以一早起左身    之後攪店晒就出去喇    胃痛
好鬼眼訓    去到    哈哈    佢要洗碗    因為我要煮野食    哈哈
不過佢洗完    再煮都12點喇    = ="    食完晒TV   
之後...............................................................  講完
跟住佢返工喇    我就出YL    搵"L"  琍琍  好人  亞峰
等左陣    上車    去"L"家    入到去    第1次見到佢爸爸
之後佢地都走喇    我地就睇零時三點三   
都幾好睇    因為之前好想睇架= ="    但係冇人陪    唔想再自己一個睇= ="
睇完    坐左陣    就過左去打雀    唉    輸...    不過後尾都好D
跟住叫PAZZI食    點知食完胃超痛    之後有特發事    徹退
跟住又走番過另一邊玩大富翁    我冇玩   "L"  琍琍  好人  亞峰 玩
我就一路笑一路胃痛    到左11點幾就走喇    同好人走搭車
好為食呀佢    又食野喇    = ="    之後佢走左    我就搭的返家
洗完白白    2點就訓喇
******************************************************************