今朝起身冇耐 二叔同D仔女入黎WO 死喇 死得
咁佢地入到黎又要玩呢樣果樣 超煩 跟住老爸叫我去煮飯
又唔同我講煮咩WO 攪到要自己諗 谷鬼氣
咁煮啦 煮完喇 老媽同我講"你唔係唔幫手呀" 0晒咀囉
之後可以食喇 點知老爸煮唔夠飯 好鬼谷氣囉 咁咪問佢囉
點知話驚唔熟 仲叫我自己煮米粉食 咁我咪掉個頭走囉 唔食囉
人地未食早餐我都未食架 我仲要煮 你咩態度WO 討厭
到左下晏 洗白白就出去喇 搭到出去 見到間蛋糕鋪就即刻落車
買完慢慢行 去到仲有半個鐘 企係度等 係咁望人 又係咁比人望
等左9個字 火又未落 又累WO = =" "W"終於放工
之後去左CAFE食野 想像之中係完全唔同 = ="
又有個翏咩咩鋼琴咩咩係度唱緊 好噪 = =" 坐對面抬既又異相
D野食又遲黎 又貴 係咁等 吹 谷鬼氣落去叉電 結帳都耐過人
跟住買酒入維園 佢地食蛋糕
打去同死肥蝦講MERRY CHRISTMAS點知講左HAPPY BIRTHDAY
飲到12幾點走喇 好拿多人 討拿厭
搭車走 4點先有得訓下 = ="
***********************************************************************
唔知自己今日有食過D咩囉 .>3<." 有啖火都夠晒喇
|