累呀.... 琴日出左去整野 買野
好多日無出去 叉電食晒
之後呃左他出黎睇戲 SEE魔盜王
都可以吧 睇完去左打鼓 HAPPY
太耐無打過 唔識打喇 所以打左3鋪就走喇
去零食物語 哈哈.....................................
跟住返家去再整野 出一出無左3佰幾>< 窮+窮....好鬼窮
今日都係整野 不過唔小心地比把線剪接觸到我既小手仔
一下子佢又出血 呢次仲有塊肉仔必出黎
>O<呢次好鬼痛 跟住用針果陣
支針又係咁吻我仔隻小手仔 痛到變臉=O+
挨左咁耐 進度可以吧 還要再挨一排....
整得切既........
|