琴晚好鬼累 都係訓唔到呀 輾轉反側訓左之後 5點醒左
想回個SMS 點知又收唔到 = ="
9點比老媽叫醒 叫我攪店D衫 同睇門口
我矇到答完"哦" 又同佢講唔得 要出去買野 醒晒
跟住佢地就出左去喇 我就飲老媽靚湯 好味呀 D苦瓜好好味
冇野做 好悶 又落雨 攪到我有咩心情出去
到左唔知幾點"W"打黎 問我WHAT TIME出
不過我要晏D先出得 要睇多陣門口 做門口B<TSING SHAN B>
到左2點幾就換衫 出去 今日YL好Q多人 討厭呢
跟住先打比"W"叫佢出 點知佢係杰度 又要等
佢出到黎 去左聖安NA買包 好耐有食過包嚕 又好好味
搭車出去 轉眼間出到喇<其實好鬼耐> 呵呵
咁就搵果間野 以我既第六靈感係右邊 點知"W"行去左邊
咁就行啦 因為佢帶我搵間野係邊架 打比佢媽子問 原來真係右邊
嘻 咁就行去右邊 搵就係搵到 但係關左 早休息?<成間商場>
見勢就出去第二度買鞋同衫 "W"買鞋先 跟住我買衫
見到件HYSTERIC好靚靚架 不過冇得買 有銀都唔用得= =" 失望
唉 好想 TO BUY CLOTHING TO BUY CLOTHING
TO BUY CLOTHING TO BUY CLOTHING TO BUY CLOTHING
買完走喇 返到老媽岩岩返 好累.........................
*************************************************