You came in Second
HYSTERIC617
暱稱: ~HYSTERIC~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-16
tired....
COLD**
GOOD**
2007-10-23
文章分類
全部 (268)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Friends
HACHI undercoverism Shan Shan Siu Lun ESTHER W Milk Jackie Lam Tracy 雞翼 好人 英英 BOO KIT 琍琍 寶恩 zen 八婆 alice
日誌統計
文章總數: 268
留言總數: 29
今日人氣: 28
累積人氣: 7858
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 3 日  星期六   雨天


累得很** 分類: 未分類
琴晚又訓唔著喇    今朝5點半起身    天都未光呀    D狗仲訓緊
老爸老媽又訓緊    見到佢地咁好訓    好想訓係地下呀
唉    死都要死起身    唔可以遲架    真係好累
之後整整下就6點喇    又整整下咁就6點幾    要出門口喇
出到去又係冇答半果班車    呃人既    又要等
係咁打比"L"    冇人聽    去左留言    原來"L"電話冇電
出到去7點過D    見到班車就上左車    今日早左好多
唔係好多人    但係好累    "L"訓左    我就坐係度累    訓唔到
未試過咁早出架    第一次    仲辛苦過返茂峰
跟住行左去公園坐    之後就返去喇
都冇咩人早返    上堂喇     亞SIR遲左= ="
坐到條骨又痛喇    自己辛苦    挨呀    點都要挨
10分鐘後又上第二堂    個亞SIR比我一個好怪既印象    唔知點講
跟住佢叫D人行前去聽佢講野    我同"L"冇位入    唔鬼聽    唔夠人地爭
坐係度    好悶好累    個個都企到累    番位坐    終於講完喇
又係度問人問題    錯左扣5分架    衰人一個= ="    不過知左幾多野下
話    終於講完    走得喇    去左中央圖書館搵素描既圖
搵到1點幾呀    影印完就走    搭BUS    係車度訓    又係訓唔到
到左YL    "L"回家去    我去搵"W"打雀屎    入到去食野
跟住去"W"家打    食呀    第一次咁多    我同"W"媽都係咁食
"W"媽先好笑    笑死人    自摸有難花食唔到    果個情景好笑死
打完喇    有12蚊呀    第一次    第一次
跟住去打冷    又有酒飲    好幸福    好耐冇飲喇    搵日再飲呀
食完飲完就走喇    仲有小巴搭    好彩
返到家好累    累到訓左係梳化    係度睇電視
*************************************************