琴晚係度畫野 畫左好耐都覺得唔好 所以畫到好夜
今朝呆晒 累到呆 仲好辛苦
之後攪店D野就返學喇 ......................
跟住到LUNCH又同亞狗 亞琍 雞翼 亞良 亞東 亞峰 LAM 我8個人去食飯
好多人呀 係人地度唱K 好嘈 跟住又黎左班"大一"既
同佢地一齊坐 大家介紹大家 就係咁過下過下 比人趕走左
................... 第二堂過左喇 放學 好累 累到死左係巴士
好好訓 第一次咁累 第一次訓得咁好{{訓得一陣咋 唔制}}*************************************************
|