今朝比老媽叫醒左 佢唔舒服 我見到老爸佢出去
仲叫我睇住老媽 之後我洗衫 煲粥比老媽食 佢食完就訓喇
醒左佢話好辛苦 咁我就打比老爸啦
問佢係邊佢話係西貢 好鬼嬲呀 都唔知呢個係咪人黎架 佢叫我叫白車wo
心諗 你老婆黎架 咁都唔返黎車佢 仆雞黎架 好想鬧佢呀
衰人 討厭 乞人憎 冇鬼用
之後老媽起身拎齊晒D野 打比老爸 之後老爸先返
返到黎 係度話我 咁都唔叫白車 係度啤住我
嘩 係邊個出左去睇DOG玩DOG呀 邊個唔係屋企睇住老媽呀
你D咁既男人要黎做咩架 我係佢老公 定你係呀
咁多野講 你又做過咩呀 頂呀
佢好辛苦果陣你係邊呀 我做過D咩你又知咩
男人wo 有Q用呀 鬧人就叻 又話我整係識"駁咀" 谷鬼氣呀
攪到我有D想喊 眼水都出左黎
死都忍呀 收晒D眼水 堅強點呀女孩子
幾時都話 女人要咩都自己做到 男人...等得佢黎都死左
咁既男人要黎死咩 自己攪店唔好 睇見就憎
咁既人 一定有好多啦 世上十成有9成都係咁架 表哥講得冇錯
跟住送老媽到三幹 等白車 我跟車去 等到差不多8點先走
返到家 唔想見到佢呀 夜D就同"W""L"傾電話
************************************************
|