琴晚訓左落去又彈左起身係度坐 又拎衣櫃D褲出黎睇下 都可以話訓左陣既
今朝5點半起身 隻眼好乾 好難頂
之後攪店晒 就出門口 因為覺得"L"唔知醒 SMS比"L"
點知佢真係唔知醒 出到去等佢 跟住就搭車返學喇
同"L"傾計 落車返學 .....................
第一堂"L"累到訓左陣 我就乖乖聽書 嘻嘻
第2堂同D同學仔好攪笑 同佢地玩下笑下 咁已經好開心
因為開始熟 咁就識多左D人 坐我左邊果個男仔都同我玩
佢比我一種感覺係唔出聲果D黎架 玩下 發覺都幾攪野
過過下就放學喇 同"L"去坐叮叮 第一次坐
呵呵 好興奮呀 果種感覺好舒服 不過好似就"霖"咁= ="
有個送外賣既跟住架叮叮 好鬼死攪野呀 我同"L"係咁講佢
去到灣仔落 去左藝林買野 同"L"係度搵
買左成5佰蚊呀 好貴 可以比我買到一件衫喇 真係丫
買完 好多野 拎到唔知點咁 好難講點呀
跟住搭BUS走喇 又同"L"傾下咁啦 出到YL"L"搵佢地
我就去左買PAZZI 因為老媽叫我買 買完好多野要拎 成手都係野= ="
搭小巴返家 返到去食左小小就飽喇 PAZZI都冇食= ="
後補既日記唔記得仲有D咩喇 之後發生既都唔記得嚕 算把
老喇 冇記性 呵呵
****************************************************
|