琴晚可以話訓到既 好過冇 = ="
今朝又要早起身 好累呀 就死嚕
攪店晒就出門口 出到去搵"L" 搭車走喇
今日"L"精神左D 可愛左呀 不過坐坐下車又話眼訓喇
我就累到........... 係車都訓唔到既 通常回程先訓到
跟住返去上堂 上完嚕 LUNCH食飯 食車仔麵
第一次食冇湯既車仔麵 攪笑 食完去左中央圖書館
又要影印野喇 "L"係度畫野
1點9到走喇 返SCHOOL 又上堂嚕
上完 搭車走喇 買左雞蛋仔食 到左YL "L"返家
我就去搵"W"打雀屎 打打下佢地笑我呀 = =" 打到7點幾走喇
返到家 冇野做 傾電話 傾左陣"W"就訓喇
我就好精神 呵呵 可惜冇野做啦 今晚偷懶唔做功課喇 懶呀
************************************************
|