今朝返學去搭BUS見到肥妹呀 好耐冇見喇 有D驚訝
之後去搭BUS "L"上車車 返學學 係車度訓覺覺
之後落車 行返SCHOOL 好累
返到去第一堂素描 又畫野 LUNCH石記食野
係度玩 "夢羅麗莎"要忍笑 笑死人 亞良個死人樣攪到人地好想笑
東東笑到傻左 "L"個表情同動作笑死人 亞狗仲笑到跌左係度
雞翼好正經 亞峰做到好含蓄既樣 琍琍都冇咩野
自己就忍唔住 笑左比人罰 又比人笑
跟住玩到遲左 遲到去造型堂 又畫野 "L"訓左
放學 叫亞良帶我同"L"去睇帽 一路行一路做大陸哩問亞良野
攪笑 去到睇帽 我同"L"都睇中左 咁就買左喇 真係快
之後就去搭車 好彩冇行錯 因為太耐冇行過
點知搭BUS果時見到亞東 又好驚訝 又同佢傾左陣
BUS黎左 上車 訓覺覺 呵呵
出到YL "W"話出黎剪頭髮 咁就等佢啦 係A-MIX等佢
好耐先黎 所以出左去叉電 "W"剪完同果個肥仔一齊去食野
之後就返家去喇
***********************************************************
後補日記咩都記得唔清楚 呵呵
|