今朝"W"8點9打比ME 叫我起身
之後就整呢樣果樣 整完就出去喇 "W"早左出去拎位
去到喇 點歌 係咁唱 好耐冇唱 跟住亞扁就黎喇
佢似唱唔係唱 攪笑 不過聽聽下 原來佢都好高音下架
唱完喇 去"W"家打雀 買左杯麵同雪條 好為食呀今日 不過好好味呀
打到5點幾 "W"DEE返黎 佢都去左唱K
之後同"W"落左去食M記 食完就走喇 出到去搵"丁"
搵完就走喇 之後返家
*****************************************************************
|