今朝一早起身 唔想起wo 又訓番 攪到遲左出門口
"L"都唔知醒 點知我仲遲過佢 嘻嘻 SOR
7點半先搭車 好多人搭呀 要坐尾 想訓
點知架BUS好搖呀 訓唔到囉 頂............
跟住落車 冇遲wo 仲有TIME整呀 真係多得個BUS師機
返到去 好多人都未返呀 亞SIR黎左都係咁小人
第一堂服裝概念 有D悶 上上下D人先開始返
上完第一堂之後落左去叉電 跟住又上返去上堂 第二堂基描
要畫一件TEE SHIRT 最尾果堂要著返黎
放嚕 搭車 訓覺 訓到落左YL 又要返轉頭呀
又搭小巴返家 返到去 又訓 因為真係好累 呢個禮拜都冇覺好訓
點知D人係咁打黎搵我wo 都唔知咩事 攪到我累到死
之後就換衫出YL 搵佢地 今日死肥蝦生日 8個人去左人家打邊爐
點知入到去死肥蝦比人係咁叫佢飲 飲到佢死死下 有個飲左1兩杯就面都紅晒
果個仲"湯" "湯"左落酒桶入面 核突的
其他果D都唔店囉 之後死肥蝦都"湯"wo D仔死晒 "W"飲左唔多
之後同D女傾計 佢地話我個樣好惡 又問我係咪玩PUNK 冇計個樣係咁
D女飲啦 點知都係唔得 飲左小小傻晒 係廁所係咁傻傻下 都唔知咩事
有個係GAME"S訓左係度 唉.... 唔知講咩好
自己都飲都唔多 飲左4五罐 太飽喇 飲唔落= ="
個個都唔得 唔好玩既 差唔多11點先走 跟住兩條女唔知做咩喊
只可以攬住佢 同佢又唔熟 有個就嘈到死 無奈呀= ="
之後死肥蝦同D女走 "W"返家 其他都返家 我就去搵"L"
入到去坐左陣 入左"L"房訓 訓唔著 合左陣
齊人喇 果時都2點喇 搭的上大堂BBQ "L"亞哥D FD好NICE呀 幾好玩
聽到我個名係度笑我 都知咩事架喇 = =" 同"L"傾下計
又同"L"哥D FD傾下 不時同你講下野 好似好熟咁架 又問我係咪玩LALITA
有幾隻龜同我地講野 都好NICE 仲講下笑咁
第一次聽"L"哥講野 有的攪笑
之後飲左杯BUDWEISER 都幾好飲 又行左上去睇下 見到架難車
又同"L"講下笑咁 過過下就5點喇 CALL TAXI 之後就返"L"家
我就返家去訓 返到去老媽起左身喇 攪店晒7點就訓喇
訓到1點幾起左身 累到屎呀 跟住做功課 呵呵 真係乖呀我
*************************************************************