| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 29 日 星期四  |
| 一個** |
分類: 未分類 |
今朝攪店晒就出去喇 今日帶帽 出到去有時間靜去左買腸粉
好耐冇食喇 上車食 食完呆左陣 之後就訓下
點知醒左訓唔番 好累呀 落車 返學
返到去 都冇咩人 靜係知班女好嘈好煩 成日都係咁 正一"八婆"
第一堂服裝概念 今日都冇咩人返呀
亞峰今日都帶帽 有人陪我帶 仲特登坐我格離 話襯番我
同佢傾左陣 LUNCH東東話想食車仔麵 咁就去搵啦 靜係知好多人
等左陣 有位喇 7個人坐4個人既檯 = ="
好抵食呀 不過我食左一半就唔想食喇 冇胃口= ="
食完去左機鋪 班死野打到唔想走 遲左好多呀 所以我同亞狗同東東返去先
比人扣5分呀 唔制呀 之後又畫野 畫沙煲 好難畫
今次幅畫得46/60咋 唔制 不過冇計 唔夠時間畫 太多功課 = ="
放學喇 直接返家係三號幹落
******************************************************************
|
« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 268 | »
|