今朝好早就起身喇 好眼訓 好累呀
之後攪店晒就出門口 出到門口 點知見到隻大DOG咬住D野
開頭以為係老鼠 點知睇真D 原來係隻DOG仔黎架
隻DOG仔仲要難左個頭 冇左個腦 見到紅紅地色 應該眼都未開
隻大DOG仲要啤Q住我 睇到我呆晒 咁又死多隻
之前果D都冇咁核突 呢隻DOG仔死得最慘 陰公
呢兩班DOG都傻架 人地生親DOG仔都要咬死人地 低B的
之後繼續行 一路行一路諗 諗到我傻
等小巴 冇小巴 討厭 又遲左喇
出到去 搭BUS 返到SCHOOL仲有TIME 見到既奇景就係亞峰早返呀
咁就問佢做咩咁早 佢話交學費 仲要早過SCHOOL開門返到 傻的
同亞峰傾左陣 之後上堂 今日好多人都冇返 懶人一個個
點知上上下"L"同亞峰又訓左 夾住我係中間
又係咁 上次就亞良今次亞峰 "L"就......= =" 亞狗都訓 一個二個都訓
聽書 真係幾悶 不過都要聽
上完落左去 亞良同琍琍先返 之後一齊上返去
又上堂 又素描 今次交功課布51/60 仲想高D 要努力呀
之後又畫幾何 畫極都唔似 畫到我.........................
哈哈 放喇 "L"返家 我拎畫比"W"睇 佢都唔識..................= ="
跟坐無端端打雀 咁就打啦 打左都唔方好野 上癮既
5點幾就走喇 返家去 老媽打黎叫我早D返 落雨wo
******************************************************************