今朝比老媽叫醒 之後出左去 去左睇架
點知睇睇下架 我見到面鏡 見到自己D膚色好左
咁就問老媽啦 點知佢都話係
跟住我同老媽講:「係呢......好左呢!!!!」
老媽話:「係呀......咁咪好囉!!!!」
之後我話:「係呀......咁係咪應該錫番啖先!!!!」
老媽就錫左落黎喇 呵呵
唔知比咩反應好 跟住老媽走左 我就要買架返家
核突的 拿住兩舊野 比人係咁望 好彩見到老爸
老爸比條車匙我 呵呵 跟住拎番比佢 之後就各行各
自己去食野 比人望 好Q想打佢地 跟住返家做功課
**************************************************
|