You came in Second
HYSTERIC617
暱稱: ~HYSTERIC~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-16
tired....
COLD**
GOOD**
2007-10-23
文章分類
全部 (268)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Friends
HACHI undercoverism Shan Shan Siu Lun ESTHER W Milk Jackie Lam Tracy 雞翼 好人 英英 BOO KIT 琍琍 寶恩 zen 八婆 alice
日誌統計
文章總數: 268
留言總數: 29
今日人氣: 21
累積人氣: 7813
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 14 日  星期四   晴天


谷鬼氣** 分類: 未分類
今朝8點起身    收到個SMS唔多想覆
係床轉轉轉    轉到10點    好Q煩
起身行黎行去    等出去
12點幾出門口    好熱    低B
見到D行山既人    真係服左佢地    比我就暈左喇
出到去整左件衫衫先    之後行去千色    無奈
打比丁冇人聽    係洗手間坐    坐坐下頭頭痛    頂
之後丁打黎話佢出喇   
佢話康樂站等    點知自己行左去大棠站    好矇呀
行番過去    出晒汗
跟住丁話去見見BF    咁就陪佢去    見完就走喇
等左都好耐下呀    係咁同佢傾計   
係輕鐵又傾    好耐冇試過喇
出到去    丁見左一間買公仔同手飾都唔請   
行行行    好累    行行行    好Q累    行左好耐
又睇下耳環    電話    之後死丁係咁諗野食    頂佢唔緊
為食到死    我都唔餓    又係咁叫我食野
之後又去左2%睇衫又睇中多件喇    之前又睇中左一件
依家兩件喇    唉    我要返工呀
再之前又睇到件傘仔    好靚架    咁就三件    唉
之後去食野喇    又要行黎行去    無奈
終於有得坐    食車仔麵    嘩    好耐冇食過    兩年有冇呢
無端端打黎    唔係丁係度    我都唔聽呀    好快就收線
食完就走喇    丁搵佢BF    佢送我去搭輕鐵
行左一半點知係輕鐵訓著左    好開心呀    好耐都冇試過喇
可惜搭小巴就訓唔著    合左雙眼    諗到我谷鬼氣
返到家    佢就打黎    = =
又坐下行下企下    悶
仲係唔多想出聲    唔知點咁
唔講喇    谷鬼氣
*******************************************
冇鬼用    好心著雷砍    比個心你當係屎