今朝8點起身 收到個SMS唔多想覆
係床轉轉轉 轉到10點 好Q煩
起身行黎行去 等出去
12點幾出門口 好熱 低B
見到D行山既人 真係服左佢地 比我就暈左喇
出到去整左件衫衫先 之後行去千色 無奈
打比丁冇人聽 係洗手間坐 坐坐下頭頭痛 頂
之後丁打黎話佢出喇
佢話康樂站等 點知自己行左去大棠站 好矇呀
行番過去 出晒汗
跟住丁話去見見BF 咁就陪佢去 見完就走喇
等左都好耐下呀 係咁同佢傾計
係輕鐵又傾 好耐冇試過喇
出到去 丁見左一間買公仔同手飾都唔請
行行行 好累 行行行 好Q累 行左好耐
又睇下耳環 電話 之後死丁係咁諗野食 頂佢唔緊
為食到死 我都唔餓 又係咁叫我食野
之後又去左2%睇衫又睇中多件喇 之前又睇中左一件
依家兩件喇 唉 我要返工呀
再之前又睇到件傘仔 好靚架 咁就三件 唉
之後去食野喇 又要行黎行去 無奈
終於有得坐 食車仔麵 嘩 好耐冇食過 兩年有冇呢
無端端打黎 唔係丁係度 我都唔聽呀 好快就收線
食完就走喇 丁搵佢BF 佢送我去搭輕鐵
行左一半點知係輕鐵訓著左 好開心呀 好耐都冇試過喇
可惜搭小巴就訓唔著 合左雙眼 諗到我谷鬼氣
返到家 佢就打黎 = =
又坐下行下企下 悶
仲係唔多想出聲 唔知點咁
唔講喇 谷鬼氣
*******************************************
冇鬼用 好心著雷砍 比個心你當係屎
|