琴晚4點幾SMS比LAM 可惜佢訓左
今朝9點老媽出左去 咁我就坐係度呆
之後玩電腦 聽下歌
11點幾老爸叫我去煲飯 煲粥 自己都未食野
不過自己都想出去行下 不過好熱 個人又呆wo
搭小巴係咁望野 睇下D車又睇下D人
出到去 去搵老媽
跟住去睇袋老媽睇中左個GUCCI 攪到我0咀
老媽問親我野都聽唔到 要佢講兩次
返到家 係咁同老媽傾計 咁樣舒服D
又同丁傾計 跟住依琳 THX
******************************************
其實講咩都冇用 因為見到你對我D睇法 都知你點諗
知你當左我係咩人
有D野唔講 你自己都FEEL唔到既 真係冇野講
當我呃你啦 當我玩啦 當我蠢啦 當冇識過我啦
我錯晒
|