今日又係7點起身 SMS比滑滑 LAM仲訓緊點知整醒左佢 抱歉
之後坐左係度 好凍呀D冷氣 卷左一餅
訓左係度凍 流鼻水 仲塞左
坐左陣又行左出去坐 坐到我就黎訓著
坐左好耐先行入去 又凍過 就死喇
之後都唔係好記得喇 記得LAM落床陪我訓地下 佢都覺凍咁就上返床訓
訓到12點先起身 我都係訓唔到架 不過精神ok啦
之後去刷牙洗面 搵野食 不過係冇野食架
落到去先搵到炒飯 咁就拎上去食 聽歌 玩電腦
又行返 LAM間房傾計
傾傾傾 傾左好多女人野 好耐冇咁同人傾過
滑滑打黎都收唔到 線路問題 抱歉呀
傾同4點就走喇 上到車又收到SMS 今次可以打比你喇
落左車 行去再搭小巴 個天黑晒
死 又落大雨 點知返到村係冇落架 開心死
不過好Q大風 吹到我行得好慢
之後見到個蜂巢跌左係路到 仲見到一隻蜜蜂 其他去左邊呢?
之後有隻狗撞左落我隻腳到 好彩佢冇咬我姐
返到家見到老爸岩岩返 換衫 飲阿媽靚湯 正
跟住睇電視 傾電話
傾傾下老爸要用電話就收線 佢打比姑婆問幾時出去
佢話聽日呀 又係傾我D野 老爸好似好緊張我D野老媽都係
而我就唔知點 所以佢地先咁緊張 睇聽日做化喇
|