今日都幾悶下 諗住出街 冇人陪
諗諗下 都係唔出 得自己
之後老媽又吹我拎野 我又有相要拎 咁就出左去
出到去 拎左相啦 自己食野
食完 諗諗下 都係出去喇 橫店都要拎野
果時滑生知我要出 就拿拿林出黎陪我 抱歉
原本諗住自己出 但係 佢係都要出黎 THX
咁去搭車啦 見到班仔 煩的
落到車 行去搵果間野 搵左好耐 搵唔到呀
問龜 問左兩次先知點去 都好入下
去到拎左份野就走喇 係度認路 周圍睇 好似大陸喱咁
咁就搭的去百德新街 好多品牌 好想買 頂唔緊喇
又係度行 去左宜家睇野 睇到我係咁玩
之後陪滑生食野 坐左係度唔想行 嘻嘻
食完又行左陣 跟住就唔記得喇
打比滑媽 同滑媽去食野 不過要去太子 冇所謂啦
去啦 嘩 搭地鐵好多人呀 走左4班我地先有車上
LAM打比我 佢係MK 係聽唔清楚佢講咩架 D人係多到唔停
咁就收線落左車先打比佢啦 落左車 出左去
打比滑媽 搵佢啦 我又打番比LAM
跟住搵滑媽 點知入酒吧呀 有酒飲wo
嘩 正 嘻嘻 飲完D人又倒落黎 正呀
不過唔飲得太多 有大人係度
個叔叔好多野講 有個就飲到傻傻下 滑媽又冇咩wo
飲左陣個兩個叔叔先 滑媽又同我講左好多野 唔聽唔得
跟住黎左個霞姐 十分之好笑呀佢
又飲左陣 好正呀 飲完去打邊爐 又飲過
霞姐同滑媽醉醉地係度唱英文歌 好好笑呀 笑到我累
笑足成晚 真係好累
到左差唔多就走喇 佢地兩個大人就係度繼續飲
我地兩個就搭車走喇 好精神 咁就再飲過
買左4支大既 叫左杰黎 又玩啤牌 打麻雀
嘩 今晚飲左好多呀 超正
之後冇訓 酒後好精神 係度玩呀滑生 玩到佢都冇得訓
**********************************************
|