琴晚就黎訓著果陣 突然醒左醒 幾分鐘之後滑生打黎
咁聽啦 個死人頭係度買緊野食
訓多D啦 死人頭 唔係好似我咁你就知死
矇矇下 又好累wo 差唔多4點先訓
今朝9點醒左 繼續訓 10點幾比老媽嘈醒左 又腫腫地
原來佢又出左去 同八娘飲茶
打黎問我食咩 呆左
又話有得擇 其實係冇得擇架
只可以食飯 咁問我黎做咩呢 = =
老爸老媽返到黎 咁我食啦 老爸又出過去
又去上水又飲過茶 嘩 真係勁 飲完又飲
跟住同老媽係度睇樓D野 果時打左比滑生
佢聽住我同老媽D對話 係咪好攪野呢
咁傾完聽歌啦 滑生落街食野
幾好丫 自己又係度悶喇 今日既節目都幾好丫
悶左好耐 好悶 好悶 好地地又頭痛
又係咁聽歌 悶爆 行出又行入
呢D生生活活真係美好 = ="
******************************************
|