琴晚又訓唔到喇 唉 2點幾訓 3點比人叫醒左
跟住就死死下咁喇 訓番6點起左身 低B架
又7點醒下 9點又醒下 都係彈起身算喇
係咁落狗屎 係咁落 攪到出唔到去
好想出呀 前面條路比水食左 後面比狗食左
無奈 只可以傾電話 攪錯呀 天都唔比我出呀
錫我錫到咁呀 定係玩我呢
鳴鳴鳴鳴鳴 鳴鳴鳴鳴鳴 鳴鳴鳴鳴鳴 鳴鳴鳴鳴鳴
我要出去呀 好悶呀 好悶呀
唉 屋企連野食都冇呀 係我食果D咋wo 嘻
咩都冇 最慘係連水都冇 死得慘重呀
聽日唔好又係咁呀 唔係我真係die架
***************************************
|