琴晚好辛苦呀 都訓唔到既 訓左落去
感覺上係訓緊 但係實質上係冇訓架
4點睜開眼 諗緊自己有冇訓過 完全知道自己係度做咩
咁叫唔叫做訓呀 攪到我超累 好辛苦
跟住訓番 結果一樣 唉
咁8點叫"W"起身返學 先自己再訓下 有種好似就死既FEEL
哈哈 時間到喇 係都等我完成夢想先呀
唔係死都唔抵 跟住個死人大頭痛痛地
今日好辛苦 又悶 又落狗屎 攪到我出唔到街
聽日唔好落狗屎喇 我要出街呀
到左夜晚二叔打黎 佢話佢黎wo
唉 又黎喇 又係度傾計喇 又唔可以傾電話喇
好想今晚有覺好訓 唔係聽日真係變乾蒸b架喇
******************************************
|