琴晚已經夜訓 4點扎醒左
好地地發夢 平時都唔發架 最多失眠
點鬼知又發怪野 好恐怖 又怪到死
唔提喇 攪到我成日係度諗呀 唔係真既就心安喇
發夢發到我累 8點叫"W"起身
訓到朝早10點先彈起身
又冇野做喇 飲完湯就又冇野做 係度睇電視
好無聊 下晝3點無聊得制 自己試下做奄列
成功左呀 好味道呀 第一次咁整
老媽仲問咩黎 食完好飽 之後係度洗碗
要帶手套洗 唔係又敏感 不過帶左都係有D敏感 死喇
又唔知幾時先好番 煩的
洗完冇野做 死左係度 好無聊
今日就係咁多
*******************************************
|