| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 8 月 16 日 星期二  |
| BYE BYE LU** |
分類: 未分類 |
琴晚唔知幾點訓左 今朝8點起身叫"W"起身
跟住又訓係度 訓唔著 就死咁
9點真係彈起身喇 都冇野做 唉
11點幾架車黎左喇 D人好攪笑呀 係度睇住我家既DOG
綺綺都跟車入左黎 入到屋入面 D人好大力呀
兩個人就搬到部野 傻架 攪到我0咀
之後D人又同我老爸講DOG經 又話識唔識邊個邊個
講到好投契 又睇DOG既打架碟 睇到唔想走
差唔多時間就走喇 BYE BYE喇我既心愛的 冇得見喇
綺綺就坐左陣 同佢傾計
好好傾呀 佢又成日都笑既 又好人 心地又好
傾到差唔多我先知要出去飲茶 拿拿林去換衫 老媽係度笑我呀
岩岩好咋 換好又整頭 呵呵 又比人笑
之後出去 叫左好多野食 早晨都未落格呀 點食
仲話我食得小 有D無奈 嘻嘻
食完 我同綺綺一齊去銀行 我入銀佢就...唔記得噜
跟住就各有各路 打比"W"問佢點 佢話唔出
我又想打麻雀喇 所以入去搵佢 去杰家打
點知佢個老爸返左黎 第一次見 同佢一樣咁細粒
好玩呀 今次叻左D喇 都識自己食 嘻
打到6點走喇 去買"食送" 我煮比佢同佢細佬食
買完啦 上去佢度 就整呢樣果樣 冇停過 好累
整整整 終於食得喇 "W"個細佬都返黎喇
佢地係度笑我呀 笑我傻呀? = ="
食完喇 整左好多呀 買多左呀 下次唔買咁多喇 浪費
跟住坐係度 食豆腐花 好味道~!!
食完坐左陣就走喇 廢是又比人鬧啦 好累呀 唔想行
去搭巴士 搭完落車搭的 唔想行 好累
返到去又比人"鵝" 煩呀 唔理
去洗白白 舒服晒
**********************************************
|
« | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | ... | 268 | »
|