You came in Second
HYSTERIC617
暱稱: ~HYSTERIC~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-16
tired....
COLD**
GOOD**
2007-10-23
文章分類
全部 (268)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Friends
HACHI undercoverism Shan Shan Siu Lun ESTHER W Milk Jackie Lam Tracy 雞翼 好人 英英 BOO KIT 琍琍 寶恩 zen 八婆 alice
日誌統計
文章總數: 268
留言總數: 29
今日人氣: 9
累積人氣: 7925
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 16 日  星期二   雨天


BYE BYE LU** 分類: 未分類
琴晚唔知幾點訓左    今朝8點起身叫"W"起身
跟住又訓係度    訓唔著    就死咁
9點真係彈起身喇    都冇野做    唉
11點幾架車黎左喇    D人好攪笑呀    係度睇住我家既DOG
綺綺都跟車入左黎    入到屋入面    D人好大力呀
兩個人就搬到部野    傻架    攪到我0咀
之後D人又同我老爸講DOG經    又話識唔識邊個邊個
講到好投契    又睇DOG既打架碟    睇到唔想走
差唔多時間就走喇    BYE BYE喇我既心愛的    冇得見喇
綺綺就坐左陣    同佢傾計
好好傾呀    佢又成日都笑既    又好人    心地又好
傾到差唔多我先知要出去飲茶    拿拿林去換衫    老媽係度笑我呀
岩岩好咋    換好又整頭    呵呵    又比人笑
之後出去    叫左好多野食    早晨都未落格呀    點食
仲話我食得小    有D無奈    嘻嘻
食完    我同綺綺一齊去銀行    我入銀佢就...唔記得噜
跟住就各有各路    打比"W"問佢點    佢話唔出
我又想打麻雀喇    所以入去搵佢    去杰家打
點知佢個老爸返左黎    第一次見    同佢一樣咁細粒
好玩呀    今次叻左D喇    都識自己食    嘻
打到6點走喇    去買"送"    我煮比佢同佢細佬食
買完啦    上去佢度    就整呢樣果樣    冇停過    好累
整整整    終於食得喇    "W"個細佬都返黎喇
佢地係度笑我呀    笑我傻呀? = ="
食完喇    整左好多呀    買多左呀    下次唔買咁多喇    浪費
跟住坐係度    食豆腐花    好味道~!!
食完坐左陣就走喇    廢是又比人鬧啦    好累呀    唔想行
去搭巴士    搭完落車搭的    唔想行    好累
返到去又比人"鵝"    煩呀    唔理
去洗白白    舒服晒   
**********************************************