琴晚同滑滑傾同2點 差D訓著左 今朝就9點起身
之後係度傻傻下咁 老媽唔比我食野 比我食個蘋果咋
因為出去飲茶呀 食左既出去就食唔到野 等到11點幾就換衫衫
12點幾出去 出到YL接姑婆
一齊出去傾野 出到去表哥黎左喇
咁就叫野食 一路係咁傾 食唔到都要人食
攪到我個胃又唔得喇 痛痛地
傾左好多野呀 講下呢D又講下果D
傾傾下又講 依家D男人唔好 十之八九都係唔好
好男人好小 唔唔 講得岩呀
唉 希望自己有天份啦 讀到果D野
傾傾下就走喇 上左表哥間屋 又傾過
跟住見到佢隻DOG 好得意呀 又細隻wo
係咁整佢 嘻嘻 第時養隻史納莎先得 好得意架
八哥都好 一樣咁攪笑 嘻嘻 最好兩隻都有
傾到3點半就走喇 跟住表哥坐老爸架車去荃灣
咁之後就送姑婆返家 又上左去姑婆家坐左陣
老爸幫姑婆睇個水龍頭 過左陣就走喇 姑婆仲叫我搵日去佢度住
返到家冇野做 果時都5點幾喇
之後咪睇電視 聽歌囉 聽OASIS 幾好幾好
咁過過下就夜晚喇 唉 電話又傻左wo 唔係可以傾電話丫麻
之後KIND MAN打黎問我返唔返佢份工 我都唔知點好呀
唔想同D人玩杯葛 又打比LAM問佢 好幸福呀聽到佢把聲
決定左唔見工 唉 又失業喇 嘻嘻
之後就冇野做 又聽歌咁啦
拎以前D相黎睇 嘩 好核突呀
|