You came in Second
HYSTERIC617
暱稱: ~HYSTERIC~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-16
tired....
COLD**
GOOD**
2007-10-23
文章分類
全部 (268)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Friends
HACHI undercoverism Shan Shan Siu Lun ESTHER W Milk Jackie Lam Tracy 雞翼 好人 英英 BOO KIT 琍琍 寶恩 zen 八婆 alice
日誌統計
文章總數: 268
留言總數: 29
今日人氣: 16
累積人氣: 7808
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 19 日  星期日   晴天


悶悶的一日 分類: 未分類
今朝10點起身    唉    悶呀    悶呢    悶啊
之後刷牙洗面    食野    飽晒
睇下個電話    11點11依...    有信息   
應完一陣    "W"打黎    問我做緊咩   我咪話"呆"緊囉
之後佢話落街食野    話食完打比我    點之係冇打黎架    呃人既    "討厭"
老爸就1點幾先返家    唉    唉
之後係屋企    坐下    企下    呆下    咁就到左4點幾
老爸就落黎叫我幫老媽手    
上到去   係咁比蚊咬呀   哎呀    哎呀    死得喇    癢癢的   F   
之後唔小心整到手指未    痛呀
落黎都6點喇    有D累   都好過坐係度呆既
之後洗白白    老媽叫我今晚煮飯呀
見未到時間就玩下電腦    經過隻狗    隻狗跳落黎   尾搖搖   
都唔知幾想打佢   佢好彩   我有D累
7點落去煮飯    有紅衫魚     豆    西''難''花   
之後聽老媽話想食糖水    就去雪櫃令紅豆    洗完令去煲   
7點9食得飯    我靜係偷食左小小西''難''花   
仲係唔多想食野呀    想飲野    屋企D水水又冇晒    唉
之後睇下電話"W"打過黎    所以打番比佢    8點收線   
因為佢落街食飯    我就對住部電腦    唉
跟住睇電視    悶    悶    唉
9點到'W"打黎    傾到9點半    阿爸要用電話    咁就收左線
11點又傾過    傾左陣又收左線     
*****************************************
只要係我覺得唔好  你就冇得再玩