今朝10點起身 唉 悶呀 悶呢 悶啊
之後刷牙洗面 食野 飽晒
睇下個電話 11點11依... 有信息
應完一陣 "W"打黎 問我做緊咩 我咪話"呆"緊囉
之後佢話落街食野 話食完打比我 點之係冇打黎架 呃人既 "討厭"
老爸就1點幾先返家 唉 唉
之後係屋企 坐下 企下 呆下 咁就到左4點幾
老爸就落黎叫我幫老媽手
上到去 係咁比蚊咬呀 哎呀 哎呀 死得喇 癢癢的 F
之後唔小心整到手指未 痛呀
落黎都6點喇 有D累 都好過坐係度呆既
之後洗白白 老媽叫我今晚煮飯呀
見未到時間就玩下電腦 經過隻狗 隻狗跳落黎 尾搖搖
都唔知幾想打佢 佢好彩 我有D累
7點落去煮飯 有紅衫魚 豆 西''難''花
之後聽老媽話想食糖水 就去雪櫃令紅豆 洗完令去煲
7點9食得飯 我靜係偷食左小小西''難''花
仲係唔多想食野呀 想飲野 屋企D水水又冇晒 唉
之後睇下電話"W"打過黎 所以打番比佢 8點收線
因為佢落街食飯 我就對住部電腦 唉
跟住睇電視 悶 悶 唉
9點到'W"打黎 傾到9點半 阿爸要用電話 咁就收左線
11點又傾過 傾左陣又收左線
*****************************************
只要係我覺得唔好 你就冇得再玩
|