今朝起身 老爸就出去喇
之後ME就係度悶
真係好悶 悶悶悶
10點悶到1點幾
ME自己行行企企 悶到呆晒
發覺越悶 諗野越多 好煩呀
2點到老爸返左黎 返到黎 訓左陣 唔知幾多點又出左去喇
之後仲呆 呆到不可理喻
2點幾"W"打黎 1分鐘到啦就收線 又去踢BALL F
原本想出去架 但係 太熱
又悶過 呆過 Y.Y
又係度諗野
今日唔識笑 諗多左 心情都唔係好好
6點幾老媽叫ME煮飯 咁咪煮囉 ME都唔想食
7點半到打比"W" 轉電電打左兩次都冇人聽 F F
之後都係咁啦
******************************************
|