今朝起身 攪店晒就係老公大人家起行返ME家
好累呀 低架
都係有D擔心老公大人 "你要堅強D呀"
ME做到既就只可以陪你 SOR
之後返到家 呆呆地 又洗個白白呢
之後老媽就落黎喇 問D野 就係咁喇
可能呢排成日唔返家 佢都冇ME計 就咁就算 唔知老爸嬲唔嬲呢
算啦 佢都知ME鍾意咁架啦 佢唔"媽叉"ME ME都要偷笑喇
冇幾耐就出左去喇
兩丁友係元朗廣場等 之後去搭96? "唔記得左"
出到去 去左HMV買CD 低架 貴的
一隻$105 一隻$185 咁就冇左差唔多$300 +.+"
行左陣 坐地鐵出MK 去左朗豪坊行左陣 就去左買鞋
買完鞋就走嚕 真係好累呢 唔行得耐 成身軟架
行親街都係咁既 第二D野又唔會wo 谷鬼氣
之後出番YL 坐小巴走佬
返到家食ME既第一餐飯仔 唉 食CHICKEN wo
就咁囉 咪咁囉 又唔知幾點訓囉
悶囉 呆囉 等死囉
******************************************
多謝你今日陪ME呀"W"
|