今朝10點起身 成身都冇力 攪店晒就食野喇
食米粉 好味道
12點老媽話一陣出去買"送" 等到1點幾先出
買生果 好野 好耐都冇食喇
跟住拎野比阿梁生 嘻 佢又估唔到ME黎喇
拎完野比人就去 買睡袋 嘩 八百八十幾
會員價 折左都要7百幾呀 低架
之後去睇靈芝 老媽係度問ME 外國好 定本地好wo
ME當然覺得外國既好啦 係咪先 比佢問到ME煩+.+"
煩小陣得嗎??
之後入街市買"送" 又係度問ME買咩好
又係同平時一樣咁答 唔知 唔買 唔食 激死佢 嘻
終於走得喇 點知 架旅遊巴擠住左wo 谷鬼氣
等左好耐 D龜龜都黎喇 兩架wo 好驚驚呀
攪左陣 唉 走得佬 煩的
返到家又打比哥哥 同佢傾計 嘻嘻 開心的
咁就之後又同平時一樣喇 悶下 呆下
好似係 11點幾應"LAM"既SMS
唔好意思 陪唔到你 下一次吧 好嗎?
之後就唔記得喇 冇記性喇 "old"喇
***************************************
**一個月咁就過左嚕**
|