可能琴晚訓唔到 今天"她"又的關係
今日好唔舒服
到左放學果陣 等車既時候
又出冷汗 成身無力
好彩司機開車 上車果陣係飄上去
坐左係度 幾乎暈
坐左好耐都係頂唔順 好辛苦想暈想暈咁 "拍"左兩粒藥
之後唔知係暈左定訓著左 咁就返到YL
返到屋企仲要煮飯比老爸食 煮完又想暈
食完就返上去頭
夜D已經無咩事 但係又訓唔著 之後又比"野"壓-0-
最終同琴晚一樣醒左好多次