聖誕節又離啦~~
講低你地要咩禮物!!
咩都得
唔同學校D人都可以講嫁......(我送過離,唔好太遠就好啦!!!)
最緊要大家鍾意★^▼^
________________________________________________________________________________
都唔知邊個整個通識科出離~
難到痴媽根!!!!!!
全部英文:{
但係都算啦!!
點都要讀......
只可以背哂佢@.@
--------------------------------------------------------------------------
今日我呀媽唔知係邊到買咗神奇蘋果^▼^
<--------食咗一口~~~~~
得意就留cm呀~~

|