❤Babii❤
c0mmEnT
plZ``>3<
HaPiii_KaTiE
暱稱: *′!x琪琪`;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-06-10
我愛您>__<"
2009-03-18
勁舞v__v
打通霄機
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 1485
今日人氣: 0
累積人氣: 15689
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


勁舞v__v 開心分類: 未分類

冇野做-3-

1.玩左勁舞幾耐:吾記得v__v

2.玩勁舞開唔開心:一時時v__v

3.最鐘意勁舞邊首歌:吾知v__v

4.勁舞通有幾個fd:冇數v__v

5.男仔fd多d定女仔fd:男v__v

6.最鐘意玩咩模式:4kv__v

7.有冇同人做情侶:有v__v

8.如果有情侶最想同你(老公/老婆 )講1句咩 :吾知v__v

9.係勁舞結左婚未:未v__v

10.如果有人比10萬蚊你,叫你以後唔好玩勁舞你會要錢定繼續玩勁舞:勁舞掛v__v

11.最想係小喇叭打1句咩:吾知v__v

12.依架你勁舞幾lv:舊ac13/新ac15v__v

13.一共有幾個ac:超多v__v

14.有冇試過為左勁舞既情侶喊:冇v__v

15.玩左勁舞咁耐最開心既事係咩:識到佢v__v

16.有冇諗過放棄勁舞唔玩:之前有.依家冇v__v

17.玩勁舞咩場最lag:滑雪v__v

18.最鐘意咩寵物:冇v__v

19.通常去開咩頻玩:情3v__v

20.最想勁舞加1首咩歌:吾知v__v

21.想唔想要返 197:冇所謂v__v

22.有冇試過用外掛 (要誠實d答呢條) :冇.我都想用v__v

23.想升到幾lv之後唔升:吾知v__v

24.第 1日玩勁舞咩感覺 :好難v__v

25.如果勁舞有1日執左你會點:冇點v__v

26.幾耐買 1次點:睇錢而定v__v

27.有冇買過星座卡:冇v__v

28.係勁舞見到個令仔/令女你想溝佢第 1句會講咩:吾會甘做v__v

29.信唔信勁舞會有真愛:信v__v

30.諗住玩到幾歲會唔再玩勁舞:吾知v__v

31.你係學生定係返緊工:學生v__v

32.最憎玩咩模式:領舞v__v

33.有冇試過開房招老公/老婆 :冇v__v

34.覺得勁舞最難聽果首歌係邊首:好多v__v

35.鐘意GO多d定Ayumi :g0v__v

36.覺得b  up 好冇玩:好玩v__v

37.俾1萬蚊你要你由70lv變返1lv肯唔肯:吾知v__v

39.俾人爆左pw會點:嬲v__v

40. 4k同8k邊樣好玩d :4kv__v

41. story做到第幾關:2%v__v

42.有冇試過去大賽:冇v__v

43.有冇入團, 如果有咁你係咩團:自己班fd開v__v

44.依架有幾多G幣:十幾mv__v

45.你係白人/黃人/黑人 :黃v__v

46.有冇試過踢人= =  (一定要誠實d答) :有v__v

47.如果比人屈你外掛你會點:我都想v__v

48.每日會玩幾小時勁舞:吾定v__v

49.就黎做完50問係咪好開心呢:冇乜點v__v

50.講底今日"日期"證明你某年月日做過呢份野:15-12-2008v__v

 

發表時間:2008-12-15 04:44 AM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


打通霄機 滿足分類: 未分類

晏就同儀.紅.韓雲軒去mk

買左d野啦..

7點幾返到屋企..

之後韓雲軒打比我..

本身叫我去彩三xx既..

點知我有d野留係紅到..

之後去佢屋企拎返..

so..冇去到彩三啦.

之後同左韓雲軒and宋家僖去打機

僖打2/3個鐘..我同軒打通頂@0@

打到第2日之後呢.

唸唸下..都係想再打耐d

咁我就加多2粒..軒加一粒..

@@哇..我連續打左17個鐘機啦-.-

呢17個鐘都係玩勁舞..

我又唔覺得有幾悶囉-__-"

不知幾好玩XD

係咁多..等我得閒再打啦- -v

 

發表時間:2008-11-16 01:46 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 11 月 5 日  星期三   晴天


打機@@ 開心分類: 未分類

今朝比穎個電話嘈醒左-,-

之後起左身..

狂問人去唔去打機..

本身冇人去既..

最後雪雪都同我去左^^

我地12點出發..

之後同果個人講打5個鐘既

果個人話打到6個鐘仲平@@

一入到去..就見到宋家僖同郭煒慶- -

之後又見到韓雲軒同何淑嫻- -

唔識佢地既..仲以為佢地係情侶添-,-

玩左陣勁舞後..

我地就玩信長@@"..哈

打到3點幾..雪雪又話要出街..

咁就我自己一個打到6點啦^^

 

發表時間:2008-11-05 04:57 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]