| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 6 月 20 日 星期五  |
最後一日啦^^  | 分類: 未分類 | 今朝返學校口試..
係學校門口見到東菇允
之後佢同我一齊入去啦
等到江結芬黎就去501
之後就口試啦
我都唔知我自己講左d乜- -
個個都考完之後..
但係都仲未走得
因為一定要等到九點半先走得
江結芬佢問我有冇溫到書- -?
嚇屎牙唷..我仲以為佢鬧我添
原來呢..佢話我中文頭2頁都幾高分下..
好開心牙..第一次比人讚^^
我問佢如果我中文合格升唔升到班..
佢又唔知講乜啦..
不過佢同我講..
佢話琴日楊偉賢揾過佢
佢話我勁多缺點- -
全部都係欠交and儀容-,-
唉..算啦!
走得果陣..同紅and娟去m記食早餐
仲拎左m記個氣球添@@..
我地每人一個..
我果個最細T^T
之後返屋企啦!
| | 發表時間:2008-06-20 07:32 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
低BBBB仔- -  | 分類: 未分類 | 今日考歷史AND視藝..
又係溫下..訓下..
最後都係訓鬼左- -
考果陣..一D都唔識
又係冇心機溫到-___-"
考視藝果陣
做左好怏又訓鬼左啦
之後放學同咩儀去藍田
THEN..食野..
之後返屋企樓下果陣
見到1個低B仔帶住2條令- -
個低B仔話..
前面有班低B仔..去踩埸!
我聽到之後..啞哂- -
仲要行到勁串- -
真係好想打佢囉
個低B仔都係3..4年班的- -
之後我啤住佢地..
之後冇啦..返屋企啦..
唉..咁細個就學到咁壞- -
大個左咁點牙
| | 發表時間:2008-06-19 07:44 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
| HaPi+攰 | 分類: 未分類 | 今日同思敏and咩儀去銘楹屋企
之後去佢屋企玩好耐冇玩過既勁舞- -
唉..廢到痴媽根..呵呵
之後就同佢地and楹牙妹去食野
我食M記..佢地食北京拉麵..
仲見到好多MISS添-0-"
食完之後..又去返楹楹屋企
思敏同楹牙妹玩得好HAPI咁..哈
玩完之後就去金鐘..
因為銘楹要拎八達通@@
之後思敏又話要返屋企
咁算啦..我地幾個去啦
去左太古廣場..
勁大喔..勁多野睇^^
不過都冇錢買-,-
之後就返屋企啦..
行到勁攰喔-.-
LV專門店- -" | | 發表時間:2008-06-18 06:32 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|