❤Babii❤
c0mmEnT
plZ``>3<
HaPiii_KaTiE
暱稱: *′!x琪琪`;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-06-10
我愛您>__<"
2009-03-18
勁舞v__v
打通霄機
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 1485
今日人氣: 14
累積人氣: 15707
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


最後一日啦^^ 開心分類: 未分類

今朝返學校口試..

係學校門口見到東菇允

之後佢同我一齊入去啦

等到江結芬黎就去501

之後就口試啦

我都唔知我自己講左d乜- -

個個都考完之後..

但係都仲未走得

因為一定要等到九點半先走得

江結芬佢問我有冇溫到書- -?

嚇屎牙唷..我仲以為佢鬧我添

原來呢..佢話我中文頭2頁都幾高分下..

好開心牙..第一次比人讚^^

我問佢如果我中文合格升唔升到班..

佢又唔知講乜啦..

不過佢同我講..

佢話琴日楊偉賢揾過佢

佢話我勁多缺點- -

全部都係欠交and儀容-,-

唉..算啦!

走得果陣..同紅and娟去m記食早餐

仲拎左m記個氣球添@@..

我地每人一個..

我果個最細T^T

之後返屋企啦!

發表時間:2008-06-20 07:32 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


低BBBB仔- - 開心分類: 未分類

今日考歷史AND視藝..

又係溫下..訓下..

最後都係訓鬼左- -

考果陣..一D都唔識

又係冇心機溫到-___-"

考視藝果陣

做左好怏又訓鬼左啦

之後放學同咩儀去藍田

THEN..食野..

之後返屋企樓下果陣

見到1個低B仔帶住2條令- -

個低B仔話..

前面有班低B仔..去踩埸!

我聽到之後..啞哂- -

仲要行到勁串- -

真係好想打佢囉 

個低B仔都係3..4年班的- -

之後我啤住佢地..

之後冇啦..返屋企啦..

唉..咁細個就學到咁壞- -

大個左咁點牙

 

 

發表時間:2008-06-19 07:44 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 6 月 18 日  星期三   晴天


HaPi+攰 分類: 未分類

今日同思敏and咩儀去銘楹屋企

之後去佢屋企玩好耐冇玩過既勁舞- -

唉..廢到痴媽根..呵呵

之後就同佢地and楹牙妹去食野

我食M記..佢地食北京拉麵..

仲見到好多MISS添-0-"

食完之後..又去返楹楹屋企

思敏同楹牙妹玩得好HAPI咁..哈

玩完之後就去金鐘..

因為銘楹要拎八達通@@

之後思敏又話要返屋企

咁算啦..我地幾個去啦

去左太古廣場..

勁大喔..勁多野睇^^

不過都冇錢買-,-

之後就返屋企啦..

行到勁攰喔-.-

 

 

LV專門店- -" 

發表時間:2008-06-18 06:32 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]