HanG blog"]]
就算每天人來人往 是那麼吵鬧 除了你我全都聽不到-]
小小的世界少了你 我快要瘋掉-]
為了你我一定做得到-]
除了你 我誰都不想要 I need you now-]
HanG1994
暱稱: HanG-]
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-12-29
2009-07-21
2008-07-04
2008-07-03
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 18
今日人氣: 2
累積人氣: 2087
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


2008-07-03 分類: 未分類

 今日同呀曾影左d相,,,

會post幾張係相簿,,,

有人叫我地等佢地,,,

咪等埋佢地,,,,

點知冇啦啦LinG打比我,,但個時就快夠鍾,,

so,,叫左LinG番去先

一番到去,,,就見到KEE同yo,,,

玩左陣,,吳sir講左陣就去左BBQ..

咁o天氣BBQ,,,--"

我地玩水,,,幾好玩,,,

不過比吳sir話..--"

個個去哂4樓..點知唉sir我地係1b等,,

又要叫番哂d人落番1b,,,講唔夠5分鐘,,又去番去番4樓..

o哂--"

4點就個個都走哂

我同呀曾撞到溫竇英,,

溫竇英話社工室冇人,,

得莫姑娘,,我同呀曾咪去玩,,,

有個哥哥比番野莫姑娘,,,

我地係咁玩佢,,,

佢走左,,,

我地就玩大富翁,,,

-

-

-

比左你啦,,haha,,Hapii

-

-

-

-

我真係有唔理你地咩,,,我真係有理班F.2.3.4.5.6.7咩?

如果真係有,,我會改架啦,,

sorry,,我會改你地話o野架啦,,sor,sor,sor






訪客留言 (返回 HanG1994 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]