今日同呀曾影左d相,,,
會post幾張係相簿,,,
有人叫我地等佢地,,,
咪等埋佢地,,,,
點知冇啦啦LinG打比我,,但個時就快夠鍾,,
so,,叫左LinG番去先
一番到去,,,就見到KEE同yo,,,
玩左陣,,吳sir講左陣就去左BBQ..
咁o天氣BBQ,,,--"
我地玩水,,,幾好玩,,,
不過比吳sir話..--"
個個去哂4樓..點知唉sir我地係1b等,,
又要叫番哂d人落番1b,,,講唔夠5分鐘,,又去番去番4樓..
o哂--"
4點就個個都走哂
我同呀曾撞到溫竇英,,
溫竇英話社工室冇人,,
得莫姑娘,,我同呀曾咪去玩,,,
有個哥哥比番野莫姑娘,,,
我地係咁玩佢,,,
佢走左,,,
我地就玩大富翁,,,
-
-
-
比左你啦,,haha,,Hapii
-
-
-
-
我真係有唔理你地咩,,,我真係有理班F.2.3.4.5.6.7咩?
如果真係有,,我會改架啦,,
sorry,,我會改你地話o野架啦,,sor,sor,sor
|