出年...
我再唔係1D班既一份子...
好SAD!!!T^T
不過...
我會掛住你地任何一位嫁!!!^3^
你地都要掛住我啊!!!>0<
無論我去到邊班...
1D班係我心目中...
永遠都係最勁既!!!>0<
加油啊...1D班...
出年9月一定要入精英班!!!
唔好輸比其他人睇...
知唔知啊?!
我永遠都支持你地...
小婷子