今日去廣州啦...
去到之後...
諗下,諗下...
就決定去佛山先...
本身諗住搭的士去既...
但係點知見唔到wor...
所以迫不得以坐左私家車去佛山...
坐私家車既途中...
我真係好擔心嫁...
因為大多數犯案事件都係私家車上發生...
不過...
好彩今次冇事...
去到佛山之後...
突然落起大雨...
搞到周身都唔舒服...
唉...
最曾就係落雨啦...