今日朝早...
直到差唔多8點鐘先起身...
起左身之後先之見到爹爹唔仲係薯...
後尾我問左媽媽先知道...
原來爹爹病左...
仲要係發高燒果隻...
嗚...好傷心啊...
朝早...
去置樂道買完菜之後...
就返屋企...
跟著又出尼學琴...
學完又返屋企...
睇完<<歌舞青春2>>之後...
就開飯la...