今日11點幾...
我同媽咪去接表姐...
到左深圳灣之後...
因為未見到佢地...
所以等左一震...
點知...
過左個半鐘之後都未見佢地...
所以...
我地再等...
再等...
過左兩個+多半個鐘之後...
終於見到佢地啦...
好開心...^0^
返到屋企...
仲睇左<<新娘愛鬥大>>
超好笑...>0<