呢幾日已經悶到嘔白泡啦
好喇 今日原本係有人請我去Ocean Park 點知 點知.... 等到佢11點幾先嚟 搞到最後又唔去喇~ oo
之後XX咪揸車車晒我地成班人去到青馬大橋果邊去飲茶囉 好悶 HappY能啊
食完 就慢慢又搭佢揸既車 幾個去晒大帽山山頂 不過今日既天氣就(U_U) 好多霿啊 影咗幾張相 又熱爆 咪拿拿林走佬 就甘翻嚟喇 又上下U仔吹水甘 悶(E__E)